Biofyzikální předměty
- B00003 - Biofyzika a lékařská fyzika (povinný předmět, Všeobecné lékařství, 1. roč., zimní semestr)
- B01130 - Biofyzika (povinný předmět, Zubní lékařství, 1. roč., zimní semestr)
- B00229 - Biofyzika (povinný předmět, Zdravotnické bakalářské obory - Fyzioterapie, 1. ročník - zimní semestr)
- B03239 - Biofyzika (povinný předmět, Zdravotnické bakalářské obory - Porodní asistentka, 1. ročník - zimní semestr)
- B00090 - Biofyzikální metody v medicíně (povinný předmět, doporučeno pro LEK 3., 4., 5. ročník, letní semestr)
- B90087 - Biofyzikální metody v medicíně - doktorské studium (povinný předmět, doporučeno pro LEK 3., 4., 5. ročník, letní semestr)
Informatické předměty
- B00364 - Zdravotnická informatika (povinný předmět, Všeobecné lékařství, 1. roč., letní semestr)
- B01180 - Informatika v zubním lékařství (povinný předmět, Zubní lékařství, 3. roč., zimní semestr)
- B02456 - Informační systémy ve zdravotnictví (povinný předmět, Všeobecná sestra 1. roč., letní semestr)
- B02802 - Informační systémy ve zdravotnictví (povinný předmět, 1. roč. letní semestr)
- B02123 - Úvod do zdravotnické informatiky (volitelný předmět pro 1. ročník, magisterské obory, zimní semestr)
- B02124 - Základy zdravotnické informatiky (volitelný předmět pro 1. ročník, bakalářské obory, zimní semestr)
Nabídka dalších volitelných kurzů
- B03576 - AI (umělá inteligence) a její uplatnění v medicíně (letní semestr)
- B03582 - Matematika pro studenty medicíny (zimní semestr)
Studijní materiály :
Prezentace k samostudiu
E-learning na téma biofyzika:
Podpora výuky biofyziky
Díky podpoře Fondu rozvoje vysokých škol (pod č. projektu FRVŠ 2013 170/109/202674-342), bylo možné inovovat a vytvořit nové úlohy pro praktická cvičení biofyziky.
Cílem projektu FRVŠ s názvem „Inovace úloh laboratoře pro praktickou výuku biofyziky„ byla inovace praktických úloh v laboratořích zajišťující podporu pro mnoho biofyzikálních předmětů různých oborů.V projektu byl kladen důraz na názornost a jednoduchost inovovaných úloh. Toho bylo dosaženo použitím moderních didaktických pomůcek. Studenti se tak mohou komplexní a přitom srozumitelnou formou prakticky seznámit s mnoha fyzikálními a biofyzikálními zákony. Na jednoduchých úlohách si pak studenti mohou v praxi ověřit znalosti získané z přednášek.